Weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NICKENJOSE2 - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NICKENJOSE2 - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Joni

09 December 2014 | Nederland, Rotterdam

Om even over een uur zijn we geland op Schiphol. Vlucht van uit Zuid Amerika dus extra paspoort controle bij de gate en er liep ook een mensen vriend rond die iedereen een welkoms snuffel gaf. Hierna een wandeling naar de bagage banden. Eerst weer een paspoort controle en vervolgens stonden we in de verkeerde bagageband sectie. Dus nog even een wandeling naar de andere sectie. Daar aangekomen bleek dat het voordeel van de wandeling was dat onze bagage al op de band lag rond te draaien en de grote horde al weg was. Spullen van de band en toen een teleurstelling. Hadden we alles zo verpakt dat de wielen mee konden bleek dat het transport niet echt wiel vriendelijk. Van een kar was een wiel versplinterd. Van de andere een draag steun afgebroken en een as krom. Met wat gepast beleid het wiel wel weer enig sinds gericht en in ieder geval weer een baal mobiel. Nog even een bagage karretje gehaald en door de groene deur naar buiten. Niemand te zien dus maar aan de wandel gegaan. Bleek bij de volgende uitgang een ontvangst comité te staan. Die ons al die tijd erg hadden gemist, in de personen van Ank, Thé, Dorothé, Boukje, Marieke en Amélie. Ze vroegen waar wij vandaan kwamen en toen bleek dat onze uitgang niet in gebruik was volgens de informatie. Maar hij werkte wel gewoon, dus een beetje wazig gebeuren. Hierna nog met de hele club een koffie hoekje opgezocht en even gezellig zitten bij praten. Na het koffie uurtje de trein opgezocht en met Ank en Marieke naar Rotterdam gereden. Hier ging Marieke door naar huis met de trein en wij met een vol geladen taxi naar huis. Hiermee kwam het einde aan de reis naar Zuid Amerika met vele mooie herinneringen en belevenissen en zeker genoten van de bezochten landen.

Aan alle lezers de vriendelijke terug van vakantie groeten.
Wij wensen iedereen fijne, warme en gezellige feestdagen toe en een gelukkig, gezond en liefdevol 2015 toe……

José en Nick